Marghost;2449210 a dit :Je viens de tomber sur ça
Je n'ai pas de vert et de jaune mais je crois que demain je vais me faire tous les ongles en noirs avec le signe des deathly hallows sur les pouces
(tiré du HP Wikia)In the Danish translation of Harry Potter and the Philosopher's Stone "Millicent Bulstrode" was translated as "Polly Pitbull".
Madness.;2449218 a dit :Haaan, j'ai trop envie de me le faire !
Je n'ai juste pas de jaune, malheureusement. Je me demande comment elle a fait les rayures... (Inculte bonjour )
(Et sinon, je n'ai pas trop trop envie de poster sur "En ce moment...", je préfère ici. )
Tom: Actually it originally said in the script that Hermione slaps Draco and I think they were worried a punch was gonna be too physical so I said to Emma ?Do you want to run this, we should rehearse it, we should make this as convincing as possible, slap me!? and she was like ?No I?m not gonna slap you.? ?Go on, slap me right now let?s just do this!? and when I said ?slap me? it was like ?movie-slap me?.
Emma: I?m pretty sure I felt terrible? I feel really bad! I?m not really sure what I was thinking.
Tom: She just went, smacked me right across the face which completely took me- I didn?t know what to do, I just, like ?yeah, that was really good, that was great? I kinda walked off sheepishly.
Mad'yon;2449243 a dit :
Daniel qui tire Rupert loin d'Emma
Madness.;2449245 a dit :C'est ce que j'allais dire,
Je n'en peux plus de me retenir de rire !
J'aime l'univers HP, ils me font autant rire que pleurer, j'ai l'impression de ressentir et d'être humaine.
(Comparé à mon manque de sentiments vis-à-vis de gens IRL comme mon ex, ça me fait un peu de bien.)