MadmoiZelle habla español

2 Avril 2012
232
507
4 974
Paris
Hola!
Me gustaría practicar español con quién le quiere para mejorar este idioma! Practico en duolingo pero no es la misma cosa.
 
12 Octobre 2014
210
643
3 764
Versailles
@Praeterae de tan en tan, m'ajudo de "google translate" i dels corrector per verificar com s'escriu una paraula...
Soc del Rosselló, però no vaig aprendre molt allà ... Mes tard hem viscut uns anys en Andorra, doncs hi vaig aprendre molt més!
Ara visc a prop de Paris, i vaig participar a l'inici dels castellers de Paris, però no he pogut continuar :sad:
 
  • Big up !
Réactions : Praeterae
12 Octobre 2014
210
643
3 764
Versailles
@Praeterae haha! Si, hi ha Castellers a Paris! Al principi, érem una desena, i molt ràpidament hem crescut! Ara no sé quant son :hesite:
Abans que ho deixi, havia un o dos nens només, però potser ara hi ha mes, he vist anuncis de assaig per els nens... Si vols, pots anar a un assaig a veure'ls o trobar una actuació! A mi m'agradaria anar a veure una actuació, però no sé si m'atreveixo...

Si, es molt bonic l'Andorra, m'ha agradat molt! Es petit, enredat de muntanyes i tranquil. I si no era que no hi ha molt treball, potser tractaria de tornar-hi!
No he trobat que hi havia molt turistes, però vivíem al nord, unes de les parròquies mes petites... I desprès he viscut gairebé 10 anys a Versailles, i es una ciutat campiona en turisme ;)
 
  • Big up !
Réactions : Praeterae
12 Octobre 2014
210
643
3 764
Versailles
@Praeterae si, en França, fora del Rosselló, la gent no sap que es pot ajudar...
He tingut de deixar perquè no podia actuar, he tingut in accident de cotxe, un cotxe em va colpejar per darrere, "coup du lapin", i no vaig poder ni pujar el braç durant uns mesos, i em feia por que algú em cau a sobre i empitjora la situació... I gent de la colla no ho entenia... Al principi, com feia part de la colla, anava als assaig per suporta'ls, però un dia he deixat perquè sentia pressió...

Si entenc de una actuació t'ho dic i ja veurem ;)

Hem viscut en les parròquies de Ordino i La Massana, en els pobles de Ordino i La Massana XD
 
  • Big up !
Réactions : Praeterae
12 Octobre 2014
210
643
3 764
Versailles
@Praeterae Va millor, però encara puc sentir tensió en el múscul :sad:
No sé exactament, però em van fer sentir incòmode insistint que aixecés els braços ...

Haha, no estava clar, hem viscut primer en el poble Ordino, dins la parroquià d'Ordino, desprès en La Massana, parroquià de La Massana, i hem tornat a Ordino... En Andorra, una parroquià té el nom de la seva "capital" ;)
 
  • Big up !
Réactions : Praeterae
12 Octobre 2014
210
643
3 764
Versailles
@Praeterae Si:danse: m'encanta ballar sardanes, però aquí, al casal no es fa molt, o només pels nens :/ Doncs, ho ballo amb la meva família quan torno a Perpinyà!
he rebut un mail dels castellers pel les pròximes actuacions, t'interessa? A veure si podem anar-hi juntes ...
 
  • Big up !
Réactions : Praeterae
12 Octobre 2014
210
643
3 764
Versailles
@Praeterae Molt bé:
Dissabte 19 de maig: Mercat Europeu de Saitn Germain en Laye amb els Arreplegats de la zona universitària
Diumenge 3 de juny: Carnestoltes dem Bas-Montreuil
Dissabte 9 de juny: Good Planet - Domaine de Lingchamps
Dissabte 30 de juny: Marche des Fierté Paris

Si vols, t'ho puc aprendre la sardana :)
Ma mare i les seves germanes han format part d'un grup de danses folklòriques quant eren joves, i ara, una de les meves ties es la presidenta d'un grup! ;)
 
  • Big up !
Réactions : Praeterae

Les Immanquables du forum

Participe au magazine !
Une info qu'on devrait traiter sur madmoiZelle ?
 
Nouvelle ou perdue ?
Pas de panique, on t'aime déjà !

La charte de respect du forum
Le guide technique &
le guide culturel du forum
Viens te présenter !
Un problème technique ?
Topic d'entraide sur l'orthographe et la grammaire
 
La chefferie vous informe
Les annonces de l'équipe concernant le forum et madmoiZelle
Rendre visite à madmoiZelle
Le médiateur du forum
Soutiens madmoiZelle financièrement
Topic dédié à la pub sur mad
Si vous aimez madmoiZelle, désactivez AdBlock !

Les immanquables
Les topics de blabla
En ce moment... !

Mode - Beauté - Ciné - Musique - Séries - Littérature - Jeux Vidéo - Etudes - Ecriture - Cuisine - People - Télévision

Envie de rencontrer des MadZ ?
Viens trouver le forum de ta ville !

Mode
Le pire de la mode
Ces vêtements qui te font envie
Ta tenue du jour
La tenue qui plaît
Tes derniers achats de fringues

Beauté
Astuces,bons plans économies & dupes
Le topic des vernis
Questions beauté en tout genre
 
Culture
Le meilleur des images du net
L'aide aux devoirs
Tu écoutes quoi ?
Quelle est ta série du moment ?
Quel livre lisez-vous en ce moment ?
Le dernier film que vous avez vu à la maison
Le topic philosophique
 
Société
Topic des gens qui cherchent du travail
Voyager seule : conseils et témoignages
Trucs nuls de la vie d'adulte : CAF, Banque, Mutuelle, Logement etc...
 
Les topics universels
Je ne supporte pas
Je ne comprends pas
Ca me perturbe
Je me demande
J'adore...
Je m'en veux de penser ça mais...

Cupidon
Le topic des amoureuses
Le topic des polyamoureuses
Les Célibattantes